Jak na reklamaci
-
Napište nám na info@4tan.cz a popište problém (fotka vítaná).
-
Pošlete nám zboží zpět (čistě zabalené, ať to zvládne přepravce).
-
My vše prověříme a ozveme se vám s řešením do 30 dnů.
Možnosti řešení
-
Výměna – za stejné nebo jiné zboží.
-
Sleva – když vada nevadí, ale přece jen…
-
Vrácení peněz – když nic jiného nedává smysl.
Na co se reklamace nevztahuje
-
Na škody způsobené nesprávným používáním (opalovací krém není na smažení).
-
Na běžné opotřebení obalu.
-
Na zboží po záruční době (u kosmetiky sledujte expirační datum).
⚖️ Mimosoudní řešení sporů
Nechceme se hádat – chceme, abyste byli spokojení. Ale kdyby se to nepovedlo:
-
Můžete se obrátit na Českou obchodní inspekci (ČOI) – www.coi.cz.
-
Anebo na online platformu EU ODR: ec.europa.eu/consumers/odr.
-
Řešení je zdarma a dobrovolné – ale často rychlejší než soud.