Reklamační řád

Jak na reklamaci

  1. Napište nám na info@4tan.cz a popište problém (fotka vítaná).

  2. Pošlete nám zboží zpět (čistě zabalené, ať to zvládne přepravce).

  3. My vše prověříme a ozveme se vám s řešením do 30 dnů.


Možnosti řešení

  • Výměna – za stejné nebo jiné zboží.

  • Sleva – když vada nevadí, ale přece jen…

  • Vrácení peněz – když nic jiného nedává smysl.


Na co se reklamace nevztahuje

  • Na škody způsobené nesprávným používáním (opalovací krém není na smažení).

  • Na běžné opotřebení obalu.

  • Na zboží po záruční době (u kosmetiky sledujte expirační datum).


⚖️ Mimosoudní řešení sporů

Nechceme se hádat – chceme, abyste byli spokojení. Ale kdyby se to nepovedlo:

  • Můžete se obrátit na Českou obchodní inspekci (ČOI)www.coi.cz.

  • Anebo na online platformu EU ODR: ec.europa.eu/consumers/odr.

  • Řešení je zdarma a dobrovolné – ale často rychlejší než soud.